Tuesday, March 17, 2009

Perbezaan??

Andaikan ada satu persatuan. Persatuan saya mempunyai satu badan disiplin.Pada satu hari ahli dalam persatuan saya bergaduh sesama sendiri.Dan salah seorang dari mereka melaporkan ini kepada pihak polis.Badan disiplin dalam persatuan saya pun menyiasat benda yang sama bagimencari kesahihan.Persoalan pertama, adakah harus pihak polis menanti siasatan badan disiplin persatuan saya sebelum membuka kertas kerja??

Persoalan kedua,didalam kes ini,dimanakah keperluan dimana dalam menjalankan siasatan adakah dari pihak polis atau badan disiplin??Apakah beza badan disiplin dalam persatuan saya dengan badan disiplin persatuan lain???Adakah harus badan disiplin persatuan saya menukar kertas siasatan (bagi menjaga nama baik persatuan saya) baru menyerahkan kepada polis bagi meneruskan siasatan selanjutnya..

p/s:Siapa tau arsenal menang atau kalah lawan Hull City???

No comments:

Post a Comment